zaterdag 19 juli 2014

Met een grijns van oor tot oor ............

Met een grijns van oor tot oor zitten we jullie reacties te lezen, Na Angleur, waar we een heerlijk ontbijt hebben gehad en de mensen ons nog een stuk begeleid hebben richting Engelen brug en de stad uit, richting
Huy, 44 km, maar wij zoeken andere paden dan de voorgeschreven
 we moeten rekening houden met mijn kunnen, ik slik te veel pijnstillers, niet goed, maar toch een dag lekker door gestapt en na de middag geeindigd bij 'n camping 2 km voor Tilff
Tent opgezet en "genoten van een zeer rumoerige vieze bende"
De volgende morgen om half zes alles weer opgebroken, het zou warm worden dus wilden we vroeg op pad
6.30 liepen we maar ik had een behoorlijke dip, ondanks alle mooie plekjes waarvan  Hans foto's gemaakt heeft gemaakt heeft

Ook deze is in Angleur gemaakt


Mooi hé


We hebben genoten prachtig die omgeving, geen mens kom je tegen je loopt in de natuur

Heerlijk de koelte van het water en vaak onder de bomen, tot zover ging alles weer goed, op naar Esneux, daar waren we 11uur, de eerste keer, vervolg route opgezocht, was de verkeerde richting, terug, bij het station zegt Hans zullen we de trein naar huis nemen ik heb mijn camino wel gehad, drie weken vind ik leuk geweest, mmmmmm........... aanlokkelijk na mijn dip van die ochtend, Hans zat er ook doorheen,  maar toch boodschappen gedaan en verder getrokken richting Huy
Dit zijn nog foto's van 's morgens,
nog een mooie,
Deze was hij ook van onder de indruk, mooi hé
Dus 's middags een route langs een N weg. erg druk razend verkeer langs ons heen, dat hebben we 5 km volgehouden, toen toch een bergpad opgezocht, maar dat was een modderbende, wij weer naar beneden, rijdt er net een bus weg bij de halte langs die n weg
Hans naar een woning achter die halte vragen hoe laat de volgende kwam, dat ging meer dan een uur duren
Maar waar wil je heen, zegt hij, naar huis, we stoppen hier onze camino het is mooi geweest we zijn doodmoe hebben er honderden km opzitten en een prestatie geleverd die niemand verwacht had, het is de weg die je gaat, hoe je hem invult bepaal jezelf
Ik breng jullie naar het station, aanhanger achter de auto en daar gingen we voor de derde kaar richting Esneux, nooit met de trein gereisd en op naar nederland is ook al een overwinning!!!
16 's middags in de trein en om 23 uur 's avonds thuis
Voorspoedige reis gehad, langs veel dingen gereden daar hebben we gelopen en daar, en zie je dat, weet je nog, ohhhhhh wat zit mijn hoofd vol, de kar is leeg de was is schoon en droog, een paar van de kinders en de kleinkinders al weer heerlijk geknuffeld wat een rijkdom, wat heb ik ze gemist, 3 weken is lang hoor, en Hans wil alleen maar slapen, heeft vannacht heerlijk geslapen en net ook nog een paar uur, en kan zo weer 'n nappie doen, dus het is goed zo
Jammer voor al onze trouwe volgers, geen mooie verhalen meer, van onze geweldige reis, maar wij hebben drie prachtige weken gehad, wat voelt als drie maanden en zijn blij dat we weer thuis zijn, of het een vervolg krijgt weten we nog niet, misschien de laatste 100 km ooit..............................
Bedankt voor jullie lieve steun en support!!!!


47 opmerkingen:

  1. Rianne van Leeuwen19 juli 2014 om 06:03

    Wij zijn trots op jullie! Stoere prestatie! Super knap! Lekker na genieten en wat een prachtige foto's joh! Dat gaat jullie al goed af! Gaaf avontuur! Het zit erop! Nu lekker nagenieten! Wij hebben jullie ook gemist! Dikke kus van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi hé Rianne heeft papa gemaakt! xx

      Verwijderen
    2. Jammer pelgrims maar....het begin is geweest .....wie weet????????jullie blijven kanjers George en ik

      Verwijderen
  2. zo wie doet het jullie naar.... wij niet ik vind het een top prestatie en jullie hebben zo veel samen beleeft en samen dingen gedaan en doorstaan knap en zeker ook een hele mooie tijd samen nu is het weer tijd voor jullie en de kinderen en kleinkinderen en lekker knuffelen he
    groetjes pam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Voor alles is een tijd. Ik bewonder jullie. Geweldig gedaan. Kom gauw een keer bijkletsen. Dikke kus. Je leukste zus.

      Verwijderen
    2. Is goed, lekker op je fiets richting polder, x

      Verwijderen
  4. Toch een hele prestatie hoor...ik doe het jullie niet na!!

    Geniet van je eigen huis...

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb bewondering voor jullie en heel eerlijk gezegd ik had gedacht dat jullie het niet langer dan twee dagen vol zouden houden dus je hebt bij mij veel respect af ge dwongen proficiat en geniet nog maar lekker na ik kom het verhaal nog wel een keertje halen groetjes je broer Jan en Corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jan en Corry, toch een overwinning geboekt!!!

      Verwijderen
  6. Een hele prestatie dat is het zeker. Zo vele kilometer afleggen. Ooit ja ooit hoop ik jullie na te kunnen doen. En wie weet wat de toekomst brengt misschien willen jullie over een tijdje nog wel weer verder richt ik nog Santiago.

    Ik heb genoten van jullie verslag. Ik zou zeggen geniet er even lekker van na en rust even goed uit. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na genieten doen we hoor, en wie weet komt er ooit een vervolg!

      Verwijderen
  7. Wat een prestatie! Mooie verhalen, heb zo genoten.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ineke, fijn dat je hebt meegenoten van onze reis!

      Verwijderen
  8. Goed geweest zo , voor jullie is dit ook santiago.
    Genoten van de fotoos en de verhalen ga nu maar genieten van de kinderen en kleinkinderen en ook van Hans hij is nu lekker vrij.

    Groetjes Joke van leeuwen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed hé Joke, we genieten hoor, en wat je zegt, dit is Santiago!

      Verwijderen
  9. Rete trots op jullie!!!! Vele mensen roepen ooit ga ik.....en jullie zeiden nu gaan we! En hoeveel je dan loopt en waar je eindigd maakt helemaal niets uit. Een voorbeeld voor velen zijn jullie XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Esther, lief, en ja we zijn supertrots, het is een megeprestatie!!!

      Verwijderen
  10. Jullie hebben de weg die jullie gegaan zijn inderdaad zelf ingevuld. We hadden nog weken willen smullen van jullie verhalen maar......... toch verstandig dat jullie gestopt zijn. Luisteren naar het lichaam is belangrijk!! Goed gedaan Tineke en Hans.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welkom thuis. Verstandig van jullie en knap wat jullie gepresteerd hebben. Respect. Xxx Gijs en Coby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wijsheid komt met de jaren, het is goed zo, we hebben genoten, x Hans en Tineke

      Verwijderen
  12. Hallo Tineke en Hans,
    Welkom thuis. In ieder geval gepresteerd hebben jullie. Was het ver?? Nou wij hebben genoten van jullie verhalen en hopen nog meer van jullie te horen. Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het waren vele km, we hebben ze niet geteld, maar de prestatie liegt er niet om, groetjes uit de polder

      Verwijderen
  13. Chapeu ik vind het kei goed van jullie het gaat niet om de afstand maar om de inzet en je hebt het maar mooi gedaan echt super goed .liefs marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marloes, deze is in de pocket en we kunnen er nog lang op teren

      Verwijderen
  14. Haha, echt gelachen om het verrassende eind van dit verhaal! :) Ik doe het jullie niet na en vind het helemaal top. Geniet nu lekker van het weer thuis zijn, deze herinnering neemt niemand jullie meer af! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lisette, wij hebben een mooie tocht gehad en kijken er met veel genoegen op terug

      Verwijderen
  15. Ik heb jullie kort gevolgd, genoten v d verhalen en foto's. Geniet van deze prestatie 👍👍, want dat ist wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hans en Tineke,
    Knap wat jullie gepresteerd hebben en wijs dat jullie het besluit genomen hebben om terug te keren samen uit samen thuis mooie foto's mooie verhalen. Rust nu lekker uit en wie weet komt er nog eens n vervolg dikke kus voor jullie beiden en gr ook van Koos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij zijn lekker aan het bijkomen, en genieten van de kinders en kleinkinders, groetjes uit de polder

      Verwijderen
  17. Hey mam en pap goed te lezen dat jullie thuis zijn dus geluisterd hebben naar jullie lichaam, ik vind het knap wat jullie gepresteerd hebben met alle weersomstandigheden , lekker nagenieten dit neemt niemand jullie meer af en wie weet gaan jullie ooit met een camper nog die kant op. Maar voor nu lekker uitrusten en nagenieten dikke knuf van mij en groetjes van de rest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé dochter, we genieten lekker na en weten niet of er ooit een vervolg komt, een prestatie is het zowieso, dus in de pocket!!!
      xxx

      Verwijderen
  18. Nou ik heb bewondering voor jullie hoor Tineke, ik doe het jullie niet na en jullie zijn zo'n eind gekomen, chapeau!!! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel goed dit neemt niemand van je af .groeten Piet en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was geweldig en genoeg, groetjes uit de polder

      Verwijderen
    2. Jammer om naar huis te gaan??????Natuurlijk niet!!!!Hans en Tineke,geweldig dat jullie dit eind gelopen hebben.
      Liefs uit Rijswijk.Piet en Janny

      Verwijderen
    3. Het is heerlijk om thuis te zijn, en we zijn supertrots, groetjes uit de polder

      Verwijderen
  20. Ik geloof dus nooit dat julluie dat allebei gelopen hebben. Wij deden er 3 1/2 uur over om bij Lerneux te komen . ( Daar hadden wij onze caravan achtergelaten in een tuin bij een B&B pension.) Als ik het had geweten had ik nog even gewacht met daarvandaan te vertrekken.... Jullie waren dan Frankrijk wel ingekomen.
    Un prochain fois !, zeggen we dan maar met de Fransen.
    Mooie ervaring en leuk gedaan !
    Groet , Maria en Frans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het compliment, we hebben het samen geflikt en zo is het goed, fijne vakantie nog

      Verwijderen
  21. Tineke en Hans zijn jullie al een beetje bijgekomen? Wij hadden beloofd jullie te sponsoren en als ik goed geteld heb, hebben jullie 19 dagen gelopen.
    daarom heb ik namens jullie € 19 over gemaakt naar de kankerstichting.
    XXXX Jan en Corry.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Namens ons en iedereen die deze rotte ziekte heeft en probeert te strijden hartelijk dank en ja we zijn weer aardig bijgekomen

      Verwijderen
  22. leuke blogje ik zag u via andere bloggers zal zeker terug komen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tineke. Eindelijk jouw blogje teruggevonden. Wauw zeg ... je hebt hier een serieuze prestatie geleverd zo te lezen. Hoedje af voor jou !!
    Hoop jou snel weer eens te "lezen". Liefs, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je onze avonturen volgt en ook leuk om reacties te lezen!!!
Support kunnen we gebruiken want een avontuur wordt het